HJÄLP!!! Hur löser jag detta?!?!

Har glömmt att önska er en glad påsk :( Men gör det nu, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag.
Njutit av solen, ätit god mat & umgåtts med släkt å vänner.

Tyvärr så har inte situationen blivit bättre med Bazze, så på någe sätt måste jag få hjläp med skjuts i morgon.
Vet inte riktigt hur det ska gå till än?!
Inte de lättaste en storhelg  när alla nära & kära är borta.
Fan va jobbigt det är när man inte kan lösa situationen själv!!
Blir galen & fruktansvärt ledsen, man är som strandsatt....
Totalt hanikappad!!!! Vilket är det svåratse att inse!
Sen lider ja med familjen &  Bazze för ja vet att det inte fungerar.

Sen blir följden att ja inte kan bo kvar hos farmor & farfar. Vilket inte gör det lättare, även om ja är bättre så är jag inte så bra att jag klarar mig själv.

Vänder ut och in på mig själv!!!
Orkar inte mera!!!

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hej, glad påsk! Hoppas det löser sig med Bazze.



Ha en härlig dag, ta hand om dig.



Kram

2009-04-12 @ 11:43:08
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0