Vad betalar jag för?!

Äntligen tog ja tag i att ringa hyresvärden angående min förrådsdörr.
Som ja inte har kunnat låsa på ett ½år, pga av att den har varit svälld.
Sen har den hängt sig.
Hon var tvungen att komma ut & titta på den fast jag talat om problemet.

Efter ett tag hon hade hållt på så tycker hon att det är ok.
Men man måste trycka in dörrren & hålla upp den för att låsa & låsa upp.
Säger då att ja inte klarar det pga av mina handleder...
Då svarar hon att hon förstår.
Men skulle hon göra det så skulle hon inte svara som hon gjorde!

Det slutar med att hon tycekr att det är ok & ja ska köpa olja för att smörja...
Men trodde det var därför man hyrde, för att det är deras uppgift att se till att det fungerar eftersom man betalar in hyra varje månad.
Hon nämnde även att man kan fila på kolven för att det inte passar.

Ta hit en hantverkare som fixar problemet, så är det ur värden.
För ja kan fortfarande inte låsa upp dörren.....
Så här är det hlea tiden med henne!
Vad betalar man för egentligen?!?!

Blir inte klok på henne...

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Helt rätt: det är hon sopm ska fixa och smörja och INTE du. Speciellt inte nu när du är sjuk heller. Inte fan orkar man då! (Ska jag säga som måste gå på mina hyresvärdar om fukt, trasigt dörrhandtag och raserad yttertrappa....)

2009-05-01 @ 20:17:19
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: sussi

Vilken idiot! Hos oss fick de komma och hyvla ner dörren eftersom de inte gick att stänga när golvet "rest" sig ..

2009-05-02 @ 00:26:39
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0