Hade inte kunnat föreställa mig detta!

Spikmattan bör man ligga på utan något på sig.
Men har gjort det till at börja med för att skona kroppen lite & vänja mig.
Men tänkte igår att nu ska jag pröva utan t-shirt...

Vilket jag gjorde, trodde inte jag skulle stå ut 1min!!!!
J*vlar vad ont det gjorde!!!
Det var STOR skillnad, större än vad ja kunnat föreställa mig.
Men det ska bli bättre effekt.
Somnade på den, vaknade en stund efter ca 40-60min inte 6½timme dennna gång....
& shit vad ont det gjorde!
Men ska på den ikväll igen...

Sov gott, dröm sött...

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, men spikmattan är väl skön på ett jobbigt ch obekvämt sätt?

Jag måste få testa sen :) <3

2009-04-30 @ 11:41:24
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: sussi

ajjj .. De finns ju den svenska varianten som man ligger på golvet, sen har du den ryska varianten med och så uppblåsbara med nackstödskuddes..Men den du har ska jag inskaffa längre fram :)

2009-05-02 @ 00:24:55
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0