Gjorde volter som sen blev något annat....

Nu har ännu en dag passerat...
Gick till bravlrevädan, upptäckte att det var ett par dagar sen ja tömmde den....
Hittade ett brevlådan ifrån sjukhuset, äntligen!!
Öpnnar, hittar ett sjukintyg gör volter...
Känndes som en otrolig lättnad!

Ordnar så Ruedee kan hämta mig, vå åker till FK väntar i 40min för att lämna detta intyg.
Nästa apoteket..  TACK Ruedee ♥
Kommer hem, får ett samtal.
Det är ifrån FK, det är fel period på intyget....
Varför skulle det flyta?!?!
Detta intyg var för den tiden jag låg på sjukhuset, ja ska ha från dagen efter jag skrevs ut & framåt...
Så nu är det tillbaka till ruta ett igen!
Så morgondagen börjar med att ringa sjukhuset & husläkaren, för att kanske få tag i ett sjukinyg...
Blir man matt eller matt??...!

Sen är det valborg, ska detta sluta med att jag hamnar hos kronofogden pga av detta?!

FK frågade igen om hur jag känner för att arbetsträna, men det känns inte som att jag är på länga vägar i närheten av det just nu.
Kan ju inte ens skönta mig själv!
Nästa vecka har jag tid hon husläkaren..
Måste ta allt från början, tala om allvaret hur det ligger till.
Så får vi se vad som händer efter det.
Hur ska jag klara något annat när jag inte ens kan sköta mig själv?!
LÅT MIG VARA!!!

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Att den ens kan få för sig att prata om arbetsträning..... Först ska du väl försöka få en chans att komma till rätta med sjukdomen. Idioter!

2009-05-01 @ 20:15:54
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: sussi

Men ska de aldrig ge sig!!!! Vad de strular för dig tro de att dina räkningar går att betala med kalle anka pengar!!!

2009-05-02 @ 00:28:24
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/
Postat av: sussi

Ang arbetsträning..här sitter de i klister. Jag vill ut..Har bråka sen februari förra året! Händer inget.. Mer än att jag får byta en massa handläggare..Kan vi byta handläggare du och jag :)

2009-05-02 @ 00:29:35
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0