Flyttar i morgon...

Idag har jag sovit en stor del av dagen...
Farmor -har du inte gått upp än, ska du inte äta frukost?... 10.30

Det var invigning vid sågen i byn så vi var där för att titta & träffa lite folk. Sen var våra hästar där...
Men det var så kallt så det vart inte långvarit...

Försökt förbereda mig på att flytta hem mentalt idag, blir en stor omställning.
Så är lite nervös..
Är ju inte klart med personligassistent än, har varit för mycket så har inte orkat tagit tag i den biten än...
Det är även flera saker som måste tas tag i, men är en bit påväg..
Men ska bli skönt att träffa Tarzan!
Sen nu är det så man kan räkna timmarna till jag får träffa hundarna också.
Som jag sa vem hade kunnat tro detta...
Hoppas ja de går åt rätt håll nu i alla fall, så det inte blir bakslag!
Men SKA lyssna på kroppen, LOVAR!

Farfar ska ordna ett staket på baksidan som sagt så det kommer att underlätta för mig.
Men tur att man har vänner som ställt upp runt omkring, hade blivit svårt annars! Tack ♥
Har även nu flera som erbjudit sig att hjälpa till om så behövs, vilket känns skönt!

Så ladda batterierna för de lär behövas inför morgondagen....

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0