Återträff, tack Annika!

Som ja sa hade vi återträff idag. det var ute hos Annika.
Hon bor otroligt vackert & även ett mycket vackert hus.
Det var mycket trevligt att träffa alla igen, kunde ju inte vara  med vid förra tillfället pga av min sjukhusvistelse.
Men hade otroligt stöd ifrån alla på & efter sjukhuset, vilket jag uppskattar MYCKET! ♥
Vet inte hur jag riktigt ska kunna beskriva det med ord?!

Denna dag var precis vad jag behövde!
Posetiv energi, sen  som jag har vi en så otrolig sammanhållning i gruppen.
Den glada överraskningen var att Camilla kom på besök också!
Vi satt i timmar & pratade, uppdaterade läget sen sist.

Vi fick även titta in i Annika´s lilla betong verkstad, så fina  & vackra saker!
Så nästa träff kommer att vara hos henne också, då vi ska få pröva att gjuta i betong.
Vilket jag ser fram emot väldigt mycket!

Tack alla för för ert stöd!
Värmer mycket!

Love Madeleine ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0