Mitt årliga besök hos S

Hade mitt årliga besök hos S idag på OT-Center.
 
Mina fotdynor var klara att hämta, dom får jag 2 par nya av varje år. Skulle inte klara mig utan dom, mycket STOR skilland för fötterna/kroppen! Väljer en av varje sort, en som är lite tunnare som jag får ner i nättare skor. På samma gång fick jag min nya bäckenortos, fotledsortoser & ett par nya knäortoser. Har fått mer problem med knäna, dom gör ont & svullnar. Så dessa ska förhoppningvis minska svullnaden.
 
Har problem med att ta bilder, då min kamera är trasig & min mobil är på lagning.. Så hoppas kunna ordna det på annat sätt snart!
 
Annars har jag haft en bättre dag än igår : )
 
Besökte min syster S på vägen hem, tog en kaffe & småpratade lite.. Hon har höstlov nu, så får besök av henne sen senare i veckan : ) LÄNGTAR!!!
 
 
Nu ska jag dricka upp mitt the, läsa den nya boken jag börjat på. Asyl av Liza Marklund. Så spännande.... Hur ska det gå för familjen??..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0