Snart i ordning, klä på mig det sista sen åker vi

Ikväll ska min syster & bonus syster visa upp vad dom har lärt sig under terminen.

Sofia går musikal & gymnastik. Frida går dans (tror jag). Det brukar vara en bra show. Blandat med musikal & danser i mellan. Det har en röd tråd igenom. Sofia har lånat ett ok (poncho) av mig. Det skulle vara indian tema. Vet inte om det bara var i en dans eller hela showen? Ska bli intressant att se ;)

Så nu när jag är sminkad, ska få i mig sista av drinken, ja nu är det inte alkohol i den, utan en måltids ersättning.

Lisa hämtar mig strax efter 18. Så har ganska gott om tid på mig. Men ska få på mig kläderna, hade tänkt hinna rasta av hundarna innan. Vilket det ser ut som om jag hinner....

Vi hörs senare ikväll! Förhoppningsvis med lite bilder att bjuda på. Ni får ha en riktigt trevlig kväll!

Puss på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0