Påskpyssel i hemmet

Nu har Ruedee varit här..

Vi har druckit latte & ätit ananaspaj. Mycket gott!
Fick hjälp med att ta ner gardinerna i vardagsrummet. Very nice! Nu är det ljusare & vårfint. Dom nya är uppsatta. Nu ska jag bara köpa några vårblommor att ställa i fönstret. Så är det som nytt ;)
Så lägger jag ut bilder när det är klart.

Vi hjälptes åt att sätta fjädrar i påskriset. Blev sååå fint! Hade inget förra året så i år känns det x-tra fint.

Materiel till mitt påskhjärta

Jag använde hjärtat av mossa som jag köpte i dec & hade då jul dekoration på. Nu bytte jag till fjädrar, dekorationskulor, glitternål, pärlor som ser ut som ägg som jag fäste med knappnålar.

Klart!


Nu känner jag att jag har fått mer energi att få lite fint runt omkring mig. Även om jag är trött i kroppen efter..


Kommentarer
Postat av: Renée

Även om man inte mår så himla bra så mår man ju lite bättre om man har det fint runt omkring sig. Att sitta och gräma sig över att man inte orkar ta ner ett par gardiner är ju så jäkla ledsamt eller hur? Själv har jag idag köpt tulpaner och tänt en massa ljus och ska bara mysa alldeles själv, lite trist kanske men så får det bli. Hoppas du får en underbar påsk utan att kroppen jäklas med dig! Kramis...

2010-03-31 @ 19:05:12
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0