Två hästar som ville gå in...

Tempus och Shakira trodde dom skulle få komma in när jag lämnade stallet ikväll. Dom kom fram till grinden när jag skulle sätta mig i bilen. Men det var inte min tur att släppa in, så med besvikelse i ögonen fick dom vänta ett tag till... 

Det blev en sen tur till stallet idag. Efter min assistent gått hem för dagen fick jag vila på soffan. Var helt färdig, det var en ny ass idag då min ordinarie var sjuk. Det tar alltid extra kraft när jag måste förklara allt. Vi fick ändå en del gjort. Nu är tomat-, gurk-, chili-, och småbladiga basilikan omplanterade i kruka med vanlig jord. Skönt att checka av på listan. 

Jonne kom hem någorlunda tid idag och han springa ett varv med gräsklipparen. Första gången för i år, vi valde att vänta lite extra så gräset skulle hinna bli tjockt och fint, dessutom hann alla vårblommor blomma ut på gräsmattan också. 

Natti natti 😇 
/Madeleine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0