Semester i Trollhättan och Lysekil

Jag har njutit sen jag kom hem igen av några dagar bortresta. Det var mycket välbehövligt för oss alla och djuren hade det toppen här hemma med Ida. Sen dess försöker jag få in mina rutiner inför hösten med min rehab träning, hästen, hundar och hemmet. Men orken har inte räckt till att blogga också.
 
Delar med mig av dom härliga minnena från våran lilla tripp till västkusten.
 
Efter en natt i Trollhättan tittar vi runt i staden.
 
 
 Dopet till våra vänners son
 
 
Färjan över till Lysekil, där vi ska tillbringa andra natten.
 
Utsikten från Strandflickorna i Lysekil södra hamn som vi bodde på sista natten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0