Medvind eller motvind!?

Ibland är det medvind och ibland motvind. 

Nu ett tag känns som det blåst motvind. Kroppen vill och orkar inte som jag önskar. Den gör ont och är orkeslös. Gör jag något får jag betala extra, med ränta (mer än vanligt) just nu. 

Önskan om att sitta upp på Tempus lever ännu, tänker att nästa vecka då. Då händer något och den dagen flyttas fram. Nu har det gått över 5 månader, snart 6, sedan jag satt på honom och red, jag kämpar vidare. 

Den här veckan fick jag tillbaka känslan jag hade 2 veckor tillbaka, då jag fick en blödning i buken, om det är en ny vet jag inte? 

Jag försöker hålla humöret uppe, göra roliga saker, tänka positivt. Det är lättare vissa dagar än andra. Jag märker på mitt humör när jag snäser ifrån till Jonne utan att veta varför eller utan anledning. De är tråkigt det ska gå ut över andra, det är inte med meningen. 

I morgon ska jag få möjligheten att tanka energi, koppla av och bara vara för en stund. Det kommer göra mig gott! 

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0