Hur gick det till, inlagd på sjukhus !?

Hemska smärtor natten som var, kunde inte sova, vred mig, trodde det skulle gå över. Det gick inte över! Ringde sjukvårdsrådgivningen, deras rekommendation var att söka till gynakuten. Många timmar senare, undersökning av två läkare, som hittade vätska och en blödning i buken och jag har högt HB. Inlagd på avd14, kvinnokliniken, där ligger jag för observation under natten i väntan på ny undersökning i morgon, kanske får jag besked. Operation eller inte? Hur mycket vet dom inte, varför vet dom inte heller och diagnos har jag inte fått mer än en blödning. Beror det på min EDS? Det är en obeskrivlig smärta! 

Vad hände!?
Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0