Många tider att passa

Massagen gjorde sin verkan, nackspärren kunde inte fästa sig i min kropp.
 
När det regnar idag passar jag på få undan tvätt, ringa några samtal. Ska gå ut en sväng, så lite gräs på några fläckar där det dött och hundarna grävt. Passar på att utnyttja naturen när det är fuktigt och gror som bäst.
 
Dom ringde från vårdcentralen idag, ringde själv dit för någon vecka sen då jag upptäckte min sjukskrivning gått ut igen utan att min läkare skickat in ansökan om sjukersättning. Nu har jag fått en tid på måndag nästa vecka. Får se vad hon har att säga, det har dragit ut på tiden ordentligt. Var på möte i november 2013 när beslutet togs att skicka in en ansökan. Då var både min läkare, handläggare från FK och AF med. Först var det ett dokument som dröjde från AF, nu ligger det i min läkaren händer att få det skrivet. Varför det inte är gjort vet jag inte? Det ska jag ta reda på.
 
Måste nu i  veckan måste jag lämna blodprover inför OP, onsdag ska jag till sjukgymnasten, på fredag kommer min AT, jag ska få pröva en madrass. Onsdag nästa vecka ska jag träffa narkosläkaren, tisdagen veckan efter opereras jag. Fullt upp nu!
 
Innan dess har jag en del som behövs göras. En sak i taget.
 
Tar en paus senare hos Tempus, få lite friskluft och fyller på med energi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0