Vad skulle jag göra utan djuren..

Varit helt slut efter min PW! Krafterna tog slut, min sjukgymnast tyckte det inte var ett jättebra val. Kanske ha som mål framöver men inte börja med en PW på 30 min... Men ja var glad & stolt just då i alla fall ;-)Men fyllde på med lite energi ikväll när Jonne mockade åt Tempus. Fick komma hemifrån, andas frisk luft & klappa på honom, de är helande, om inte annat för själen...Får frågan emellanåt om det inte är jobbigt med alla djuren (3 hundar, 4 katter & 1 häst)!? Visst det kan väl vara jobbigt ibland som allt annat. Men större delen är det inte de! Dom ger mig glädje, gör mig lycklig, ger mig motion, en anledning att kliva upp på morgonen m.m... Dom är en stor anledning till att jag orkar ta mig upp ur skoven. Vet inte vad jag skulle göra utan dom helt enkelt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0