Nu har vi prövat i 4 veckor

Hoppas ni tog erat tillfälle att skämma bort er. Jag själv spelade skön lugn musik, lag mig under filten på soffan & mediterande.
 
Bazze fick sin 4:de massage idag, tyvärr blir det inte den skillnaden vi önskar. Det är likadant när han kommer tillbaka efter 1 vecka. Önskade spänningarna skulle ge med sig & jag skulle märka större skillnader dagen efter. Den har gjort skillnad till en viss del, men vi tror spänningarna kommer av stressen han bygger upp inom sig. Det är bättre än när vi började, nu är det samma från vecka till vecka. Emma föreslår att investera i en apparat som jag kan göra massage på honom oftare hemma (den är gjord för människor & går använda på hundar). På så vis släppa på spänningarna han bygger upp under dagen. Han är en känslig hund som påverkas mycket av allt runt omkring & har svårt att komma ner i varv, som säger sig självt.
 
Öland maj 2013
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0