Fina själar som ger varandra kärlek

Hade inte kunnat tro det jag fick vara med om igår skulle ske för ett år sedan!
 
Hade en fantastisk dag med fina människor, massa kärlek, änglar, energier & vackra själar! Orken hade jag egentligen inte, ha dessa människor runtomkring mig lyfte upp min kropp. Jag fick lära nya saker om mig själv på ett sätt som är få förunnat. Kanske inte klickar när man möts i andra sammanhang men med dessa energier förs vi samman & skapar en grupp som fylls av massor av lustfylld kreativitet.
 
Min önskan är hitta ett sätt leva med min kropp. EDS:en får inte tar över mitt liv, jag vill ha något att säga till om & hitta vägar som fungerar för mig. En vardag som fylls av goda energier, kretivitet & lycka!
 
Det önskar jag ALLA andra människor också på jorden oavsett syndrom eller inte!!
 

Bilden togs på Öland i maj 2013 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0