Semester, sommar, fika, som förr!

Fick ett trevlig överraskning idag, en av mina gamla vänner bestämde sig för att ta en tripp till mig i sällskap med sin kompis (som jag också känner). Blev ett spontat och mycket trevlig fikastund på altanen. Nästan 2 år sen vi sågs sist, väldigt lång tid. Lika roligt varje gång vi ses igen, då gamla minnen dyker upp och nya läggs till. Kul att något händer i min vardag, spontanitet gillar jag och det var alltid så vi umgicks förr.
 
En vän köpte ny häst  för en vecka sen som jag träffat, superfin och gullig! Passade på att ta några finna bilder. Kommer bli en toppen häst och blir kul för henne att få forma själv.
 
Miss Soie
Foto: Madeleine G
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0