Vila i frid Jane...

Vi begravde våran finaste, sötaste prinsessa idag. Nu är hon hos änglarna, dom ser efter henne, tar hand om henne så att inte ska känna sig ensam! Är jätteglad att det var jag/vi som fick ta del utav hennes 4 år & 4 månader. Men hon togs ifrån oss alldeles för tidigt! Ibland kan jag känna att det finns en mening med att vissa saker sker, men att Jane skulle lämna jordelivet ser jag ingen mening med alls!!? Det gör mig enormt ledsen, det gör ont i hjärtat & tomheten som hon lämnat efter sig känns varje dag! Älskar sig av hela mitt hjärta! Jag hoppas vi ses igen...

Kommentarer
Postat av: mira

Skär i hjärtat. Blev helt mållös när jag fick reda på det av Jhonne. Kommer sakna henne massor. Tänker på dig. Kram ♡

Svar: Ja mållösa var vi också. Saknar henne grymt mycket, kan komma på mig själv att jag tittar efter henne. Det känns att något fattas här hemma.Tack, kram tillbaks!
Madeleinelife

2014-02-24 @ 23:12:20
URL: http://miranyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0