Slut på ledigheten...

Har svårt att hänga med vilken dag det är, nu när det varit många helgdagar & Jonne har varit ledig. Imorgon blir det ordning igen när vardagen & verkligheten börjar... Har varit riktigt skönt, mysigt & roligt att ha Jonne hemma! Vi har i stort sätt umgåtts hela tiden sen den 19 dec. Vilket inte har hänt tidigare, då han inte haft möjlighet att vara ledig så många dagar i sträck. Men som sagt i morgon bryter vi de..

Vi kanske får tillbaka lite av våra rutiner igen, eller så blir det helt nya?.. Fast riktigt vad det skulle vara vet jag inte? En sak är säker i alla fall, jag mår helt klart bättre när han är hemma & vi hjälps åt. Även om jag inte alltid tycker jag gjort saker så gör man dom utan tänka på det. Vilket har märkts en tydlig skillnad.

Imorgon är det våran tur att ta ut hästarna, gäller att komma upp i tid! Vilket alltid är en utmaning för 2 st morgontrötta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0