Nu blir det ingen rast & ro för Tempus!

I fredags provred Ida Tempus första gången, men pga av dåliga vädret avbröt vi efter en kort stund. Igår var det bättre förutsättningar!Frågade tidigare i veckan om det fanns intresse att rida honom nu när hennes häst är sjuk & vilar. Det kunde hon tänka sig & det gick jättebra! Ser på Tempus att han gillar henne, det känns såklart extra bra för mig! Känns också bra att han får ridas även om jag inte kan. Det skulle kännas jättebra om hon vill fortsätta, då behöver Tempus inte vila bara för att jag ska opereras.Har frågat runt efter en medrytttare, men det är svårt att hitta någon som passar & man kan lita på. Det är mycket som ska stämma... Nu hoppas jag hon ska trivas med Tempus & vilja fortsätta.Hon red idag också, då jag inte var pigg som jag önskat & kunde rida själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0