Känns som jag vunnit på lotto! Garaget är på plats.

Onsdag, förmiddag..
Hoppas jag kommer igång snart. Kroppen känns idag, den vill inte. Men gläds åt att jag satt upp på Tempus igår igen! Vilken känsla, varje gång känns som jag vunnit på lotto! Det gick jättebra, axeln känns men tar det lugnt.

Fick mitt garage levererat igår, äntligen! Fick det beviljat redan 2011, men eftersom jag flyttande innan det kom på plats fick jag börja om. Tiden har gått, men äntligen tog jag tag i det & det dröjde inte många veckor innan jag hade det på plats. Väntar på att elektrikern ska komma & dra elen till det. Men det går att använda. Dock funderar vi på om det står där vi vill ha det, vi får se om vi flyttar på det ett par meter?

Inte snyggt, men mycket funktionellt. Det är underhållsfritt, har värme, lyse invändigt, elöppning med fjärrkontroll, går att låsa, får plats med rullstolen & min El-scooter.




Ringde AT igår, min rullstol är beställd & har fått tid för utprövningen (ställa in den till mig).

Mycket är på gång. Hoppas allt blir klart innan OPERATION!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0