Inför magnetröntgen, en mindre trevlig överraskning!

Inför magnetröntgen jag ska göra får man frågeformulär hemskickat att fylla i. Har man svarat JA på någon fråga mellan 2-11 vill dom att man ringer. Vilket jag hade gjort & ringde idag. Det visade sig vara tur då dom glömt boka in tid för att spruta in kontrast i axelleden. Känns sådär, har fått sprutor tidigare i leder vilket gjorde fruktansvärt ont! Mindre trevlig överraskning! Dom ger visserligen bedövning i huden & en bit in. Men med mitt syndrom tar inte bedövningen lika bra, vilket jag också har erfarenheter från. Hoppas & håller tummarna att det blir så smärtfritt som möjligt!

Om ett par veckor har jag telefontid med OTP, för att få svar på MR jag ska göra & prata OP.

Nu ska jag försöka få en bra sömn, det har varit lite si & så med det på senaste tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0