Mycket att stå i!

Förberedelserna är i full gång och mer kommer jag på eftersom. Tur att jag har hjälp!
 
Har idag försökt hitta ett par skor som passar  klänningen, som inte har klack och funkar med en bruten tå. Tror jag har hittat dom, ska pröva allt i morgon så får vi se hur det ser ut tillsammans?
 
Det som ska beställas i matväg är nu beställt. Jag har en lång lista vi ska hinna med i morgon, Jonne har fått ta ledigt för att hjälpa mig och för vi ska ha en chans att hinna med. Allt från köpa mat, tallrikar, städa, förbereda mat, lekar, baka, pyssla, klippa och klistra.
 
Kompetteringen till min överklagan är skickad, det gjorde jag också idag mitt uppe i allt. Mycket skönt att den är iväg, det sista jag har att säga till om innan det tas upp i förvaltningsrätten för prövning. Jag hoppas och vill tro att det går vägen. Har kompetterat med läkarintyg, röntgenutlåtanden, dok om EDS, allt styrker det jag skrev i min överklagan, totalt 12 bilagor. Det måste räcka!?
 
Nu måste jag gå några timmars sömn så jag orkar med morgon dagen och framförallt lördagen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0