Ett nytt besök hos sjukgymnasten och fick besked

ang. min tå som jag misstänkte var bruten. Hon tvekade inte när hon såg och visste direkt vilken tå det var! Leden som sitter längst ut på tån är bruten och det kommer ta tid innan den är bra igen.Axeln ser ok ut, den är svullen fortfarande och kommer va det upp till ett år. Har fått en ny övning, jag ska träna på att få ner axeln. Får se hur det går?Hon kommer hjälpa migmed ett intyg som jag kan lägga till i min överklagan för städhjälp från HTJ. Det är viktigt för mig att kunna träna, umgås och ha ett socialt liv utan hjälpen går det inte. Håll tummarna nu att jag får igenom den hjälp jag tidigare haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0