En dag som betyder mycket!

Dagen blev lite annorlunda än jag planerat. Satte mig vid datorn i god tid innan jag skulle ge mig iväg idag, men inget ville fungera, därför blev det inget inlägg då.
 
Åkte iväg som planerat till en av min yngre bröder för en fika och umgås några timmar tillsammans med hans son. När vi fikat, lekt ute på tomten, klara för att gå in igen, tänkte jag åka hemåt. Istället blev jag kvar till kvällen och vi åt middag tillsammans. Vi har haft en jättemysig dag tillsammans, pratat, lekt, gungat, tittat på vattnet och bara varit. Är mycket glad att jag äntligen kom iväg, när han gick på pappaledigt för drygt 5 månader sen pratade vi om fika, nästa vecka börjar han jobba igen. Den här dagen kommer jag leva på ett tag, min brorsson är underbar, det händer massor i hans utveckling. När jag ska gå, säger hej då till honom, säger sonen hej då för första gången. Längtar tills vi ses nästa gång!!
 
Tack fina för en fantastisk fin dag tillsammans! <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia EDSmamman

Å vad härligt, vad du är duktig på att göra saker, du låter inte din smärta hindra dig från att leva och det är jag imponerad över.

Ha en fin vecka!
Kram Pia

Svar: Tack fina vännen! Nej även om jag varit dålig mellan varven har jag aldrig låtit den tagit över mitt liv. Jag försöker göra det jag mår bra utav & det som ger mig glädje!
Tack detsamma, stor kram!!
Madeleine
Madeleinelife

2014-04-02 @ 20:18:43
URL: http://edsmamman.blogspot.com
Postat av: Pia EDSmamman

Ja du är stark, det är inte lätt att hålla det fokuset när man är sjuk. Här i Umeå har de stramat åt allt som har med EDS diagnosticering att göra. De menar att EDS blivit en "modediagnos" och nu är det bara de mest "extrema" fallen som får diagnos... det är ju helt sjukt! så många barn (det var på barnmottagningen som läkaren som vi träffade ang mina barn sa detta. Att han ens sitter och erkänner det.) Så istället för att gå till botten med vad det är som gör att så många idag får så mkt symtom från bindväven så nekar dom dessa individer hjälp... Hur ser det ut hos er? Kram

Svar: Jag skrev ett långt & utförligt svar på din kommentar, ser nu att den inte publicerats, får göra ett nytt försök i veckan. Tråkigt att den är borta, det var ett långt svar på dina funderingar, mina tankar, info som jag har tagit del utav av på möten & föreläsningar. Men återkommer. Önskar dig en super trevlig helg! Stor kramMadeleine
Madeleinelife

2014-04-03 @ 14:34:54
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0