Ser sakta ljuset i tunneln, djuren ger mig energi & kraft!

Fortsatte att sortera saker idag, kom lite längre, det en bit kvar till mål. Men för att orka & hinna med annat också blir det en bit i taget. Börjar se ett ljus i slutet av tunneln :-)

Lovade att hjälpa en av tjejerna att mocka åt hennes häst idag, jag åkte dit efter jag slutat jobba. Det var även min tur att luncha hästarna idag, passade då på att mysa lite med Tempus. Borstade av honom, han fick äta lite gott & efter några pussar släppte jag ut honom igen. Det gjorde att jag orkade kvällen också.

Nu är jag trött, längtar efter massagen jag bokat på fredag, känns som det var evigheter sen men i själva verket 2 veckor tillbaks. Plus den massage Jonne givit mig....

Imorgon blir en intressant & intensiv dag!!!




Kommentarer
Postat av: [email protected]

Fin bild massa kramar Andrea

2013-09-26 @ 16:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0