Får en andra chans på hundpensionatet!

Första dagen på jobbet, idag har jag börjat om på nytt igen med min arbetsprövning. Det är 1 år sen senast, vilket är en lång tid, mycket har hänt sen dess!

Ser fram emot att vara på hundpensionatet igen, några nya ansikten sen sist & några jag känner. Vi ska hitta lite nya uppgifter som jag ska ta hand om i en förhoppning om att det blir mer långvarigt denna gång. Kunna ha flera olika uppgifter som gör att jag orkar bättre, att jag ska kunna välja att vara inomhus, vara fysiskt aktiv eller ha mer stillsamma uppgifter.

Jag är redo att ge det en ny chans, har blivit varmt mottagen igen av Anette som har pensionatet, vilket gör mig glad.

Tog en promenad med hundarna när kom hem & efter det var det att trycka på en knapp. Jag åt lite & sen somnade jag i 2 timmar!! Helt färdig i kropp å knopp.

Imorgon är jag ledig ifrån hundpensionatet, men har annat att göra, bara att ladda om för nästa dagsäventyr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0