Vi gör små framsteg, är riktigt stolt!!

Tisdagen är slut om några minuter.

Var hos hästarna i morse & släppte ut dom, lika jobbigt varje gång när kl ringer men ändå lätt att kliva upp. Att starta dagen hos dom är den bästa morgonen på veckan. Det är fridfullt, dom gnäggar när jag kommer & är glada att få komma ut.

Trotts att jag inte ännu känner mig helt ok efter massagen, tänkte jag att det kan vara bra att röra på sig. Efter lunch åkte jag till stallet igen. Gjorde i ordning Tempus box, tog sen in honom för att rida en stund på ridbanan. Det gick riktigt bra för oss idag. Är stolt över mig själv att jag kommit dit jag är idag. Vi gör efter bästa förmåga & gör hela tiden små framsteg. Det är nu 8 månader jag satte igång honom, med en del hjälp i början av L som äger stallet. Rider nu ca 1 gång i veckan & resten jobbar jag honom från marken. Går knappt att tänka sig! Det är en stor utveckling för mig, som jag verkligen hoppas håller i sig!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0