Slapplördag

Va trötta vi var igår båda två! Jag var helt färdig efter veckan & behövde bara få vara. Det visade sig att Jonne inte var mycket piggare själv. Jag fick kämpa för att ta mig iväg till Tempus, det var min tur att ge middag till hästarna. När jag mockat halva boxen orkade jag inte ta ett greptag till. Men det funkar inte att göra halvfärdigt, det tog mig 30 min att mocka 1 box som normalt tar10 min!! När jag kom hem igen tog jag täcket till soffan, bäddade ner mig & tittade på Burlesque med Cher & Christina Aguilera. Det var så skönt att bara vara, vila & slippa tänka. Innan jag lag mig tappade jag upp ett varmt bad, tände ljus & kröp ner i skumbadet. Skönt att koppla av i det varma vattnet & lindra värken innan läggdags. Idag tar vi nya tag! :-DHa en härlig söndag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Underbar bild lika blogg inlägget nedan massa kramar Andrea

2013-10-21 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0