Plötsligt tar det stop, utan förvarning!

Kunde inte få upp ögonen i morse, skulle bara ligga kvar en stund i sägen efter Jonne åkt. Somnade om hela tiden!! Klev upp 10.30 & hade bara 1 tim på mig innan jag skulle åka till jobbet. Vilket blir tight när det tar tid för mig, alla djuren ska ha mat & ut. Men kände mig förhållandevis pigg.Kom till jobbet som planerat, gjorde det jag tänkt, när 3 timmar gått åkte ja in till stan & gjorde 2 snabba ärenden. När jag kom hem igen var jag super hungrig! Men efter jag ätit föll jag ihop på soffan! Krafterna tog plötsligt slut & där blev jag liggande. Inte alls enligt mina planer & heller ingen kul när jag inte orkar med något annat än jobbet. Alla blir lidande & jag får tampas med värken :-( När jag ringde J grät jag pga av värk & trötthet. Nu ska jag försöka sova & återhämta mig under natten.Kram på er <3Bazze hälsar att han mår bättre när han får smärtstillande.

Kommentarer
Postat av: andrea

Styrkekramar andrea

Svar: Tack snälla!!Madeleine
Madeleinelife

2013-10-10 @ 07:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0