Nu har det hänt igen!!!

Va rädd jag blev!!! I morse när jag precis vaknat lägger sig Jonne på vänstra arm, inget konstigt med de. När han sen vrider sig & lägger mer tyngd på min arm hoppar den ur led!! Jag blev jätterädd, ledsen & det gjorde ont såklart. Fick tillbaka axeln på plats igen direkt. Hade aldrig kunnat tro att den så "lätt" skulle hoppa ur igen!? Det är inte ens säkert att det händer igen. Med min EDS som gör att lederna är mer lösa är risken såklart större. Trodde dock att med sjukgymnastiken & träningen jag gjort att det skulle vara svårare!?Jag kan använda armen, men med lite större begränsningar igen. Har fått nya spänningar upp i nacken & det molar/värker lite. Har ringt min sjukgymnast, tänkte att det kan vara bra att rådfråga hur jag ska gå vidare.Vilket uppvaknande en måndagsmorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0