Musklerna ger inte med sig 1 mm!!

Det blev inget jobb idag heller :-(Var alldeles för trött, hade för ont & en början till migrän. Har försökt nå AF, fick inget svar, lämnade därför ett meddelande igen. Får se om hon ringer upp denna gången? Hon ringde för 1 vecka sedan till mig, men hann inte svara & när jag ringde upp direkt efter var hon inte anträffbar. Vi skulle stämma av efter 4 veckor, nu är jag inne på min 7:de vecka! Tiden går & det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Viljan & lusten finns men inte orken. Jag har istället tagit det lugnt, vilat, legat på spikmattan & använt min back in track polokrage. Inget av det har hjälpt! När Jonne kom hem kände jag mig yr. Inte konstigt, när han försökte massera var det stenhårt i ryggen & han kommer inte ner 1 mm!!! Det blir att försöka sova bort det stela & hoppas musklerna ger med sig lite tills imorgon...Kram /Madeleine

Kommentarer
Postat av: andrea

Styrkekramar hoppas du får tag i dom med.Och att du får må bättre.

2013-10-22 @ 15:14:26
Postat av: andrea

Kan du ha ont i huden med ?

2013-10-22 @ 15:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0