Hur hittar man rätt jacka??

Letar alltid länge! Då menar ja att det kan ta flera år innan jag hittar den ja vill ha. Har letat nu efter en ny vinterjacka i 3 år minst! Hur svårt kan det va!? Vet inte hur det är för dig? Men jag har jättesvårt! Jag har en bild i huvudet på ett ungefär hur den ska se ut, vill att det ska vara helt rätt känsla när jag sätter på mig den. & det är inte lätt! Det är alltid något som felar, vilket det inte får göra när det en investering. Den ska hålla i modet under fler år, den ska vara tillräckligt varm, ska sitta skönt & vara snygg. Och hur hittar man den optimala jackan?? Köpte en för 2 veckor sen, men efter att ha prövat den hemma kändes den inte rätt. Idag har jag prövat säkert 20 jackor. Tror kanske ha hittat jackan/jackorna nu?... lånade bilder från Bomerang.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0