Helg med hoppning & hästar

Dagarna har gått, jag har fullt upp! Nu ligger jag nerbäddad under täcket, i rena sängkläder, 2 varma/heta vetekuddar, (katten) Jane på magen & njuter.

Har varit med några av tjejerna i stallet på hopptävlingar i deras hemmaklubb under lördag & söndag. Hon som tävla kom på 2:a plats i sin klass. Det har varit långa, roliga dagar. När jag kommit hem har jag bara lagt mig i soffan ett litet tag för att sen bädda ner mig i sängen & SOVA!

Igår stallade jag in Tempus i sin nya box. Gjorde fint, han har fått ett nytt slowfider nät som han äter sitt kvällshö ur & en gummimatta med piggar att klia sig på. Hoppas att han ska trivas?!

Var där nu ikväll & fick hjälp att mocka boxen av Jonne. Har varit hemma idag från jobbet, var helt färdig när jag vaknade idag. Kände efter på fm, men blev inte piggare & stannade därför hemma för att vila mig i form.

Hoppas jag fått återhämta mig tillräckligt & är piggare imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0