Godissök med hundarna, ett bra alternativ.

En bra övning & hjärngympa för hundarna när man själv är jättetrött, är att träna sök. Vilket jag var i söndags. Tog en hund i taget, dom fick sitta plats, jag kastade ut en handfull hundgodis & skicka ut dom att söka. Gjorde det med varje hund 2 gånger, vilket gjorde att dom var sysselsatta i 15 min var. Medans dom sökte satt jag på en bänk i solen.
Bazze


Tayla


Nellie









Att göra det istället för att kämpa mig ut på en promenad som jag blir sämre av & irriterad. Det blir ingen rolig promenad för någon av oss.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Bra träning för dom :) Ja bättre göra det kroppen orkar kram Andrea

Svar: Ja den är super!! :) Precis & att bara tänka fysisk motion är inte alltid det bästa... Tänk om vi bara skulle göra fysiska saker & aldrig behöva tänka, det skulle bli katastrof! ;)Kram Madeleine
Madeleinelife

2013-10-02 @ 07:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0