Fix inför höst/vinter 2013

Fixar dag hemma. Det var länge sen jag pysslade inne. När Jonne skulle jobba idag passade jag på att röja runt. Det ena ledde till det andra, fick mycket gjort som jag hade på min lista. Byta duk på köksbordet, byta stolsdynor, byta ut till höstfärger. Skönt & mysigt när det är gjort. Tyvärr lämnade jag berget med disk kvar som jag helt enkelt inte orkade ta i tu med! :-(

Vi hade fixardag i stallet också inför höst/vinter. Åkte dit ett par timmar & hjälpte till. Checkade av tråden i hagen, hagen har blivit breddad på ett ställe, där sattes nya stolps ner. Hade önskan om att rida, men det fanns ingen ork till det, får ta nya tag nästa vecka.

Skön style Tayla har när hon ligger i soffan...


Summa summarum blev en del avprickat på min göra lista idag. I det stora hela är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: andrea

Fint massa kramar Andrea

2013-10-14 @ 15:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0