Bazze hos sjukgymnasten

Tiden till Bazzes sjukgymnast blev flyttad till idag. Nu har vi varit där & hon har fått träffa Bazze. Kändes som om vi fick positiva besked, trots omständigheterna ser det bra ut. Hon kände, klämde & titta på hans rörelser. Vi fick många goda råd, ett träningsprogram, instruktioner/demonstration på massage. Sen talade hon om vad han inte får göra för att förvärra smärtan/skadan. & förklarade vad som händer då, när han utsätter sig för dom mer utsatta rörelserna. Lärde mig en hel del. Kan återkoppla till mig själv vad det gäller smärta, stabilitetsträning & sådant som är förebyggande. Gör jag det hon visat mig idag ser prognosen bra ut, då ska han bli bra igen & förhoppningsvis slippa medicinerna framöver. Nu tar vi en dag i taget. Jag är full av hopp & det ska bli intressant att börja träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0