Sjukgymnasten har tejpat min axel

Vet inte varför inläggen inte går att publicera? Det jag skrivit & i flera dagar försökt publicera är borta nu. Har ofta inte orken att sätta mig vid datorn, då blir det att jag sätter mig med mobilen istället. Men den verkar inte alltid vilja samarbeta...

Har varit hemma större delen av tiden, axeln värker mer när jag inte kan vila den. Var till sjukgymnasten i måndags, hon undersökte axeln, den är mer instabil än den högra. Det positiva är att jag har inte förlorat rörligheten den här gången, däremot har jag tappat kraften i axeln. Jag har spänningar upp i nacken, ner över skuldrorna, ner på framsidan. Huvudvärk har varit ett stort problem också. Därför tejpade hon min axel för att avlasta & i förhoppningen att jag ska ha mindre värk. Det ska sitta i 1 vecka, sen har jag återbesök & då tejpar vi om den om det behövs.

Det funkar!! Helt underbart. Det var lite osäkert om jag skulle tåla tejpen, därför tog hon den naturfärgade. Och det verkar inte vara någon fara :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0