Min väg...

Har haft en fantastisk helg med mycket energier, änglar & andar. Precis vad jag behövde nu, lyftas uppåt, få massa kärlek.

Jag börjar kunna se mer & mer kärlek hos mig själv, värna om mig & mitt inre.Vilket är mycket viktigt i min process & utveckling. Ta steget på min väg jag ska gå & den uppgift jag fått. Har länge känt att jag inte passar in i systemet, att jag står utanför. Nu behöver jag ha en form hur ska kunna ta mig framåt, kunna jobba hemifrån, med mina specialiteter. Jag har hoppet, viljan för att hitta det jag behöver.






Kommentarer
Postat av: litentanta

Det låter ju helt underbart, önskar dig all lycka på den nya insiktsfulla vägen! :)

2013-11-18 @ 08:24:40
URL: http://litentanta.blogg.se
Postat av: Edsmamman

Å hej, vad roligt att du oxå känner så. Jag har så mycket att tipsa dig om. Just nu förkovrar jag mig i massor av spännande litteratur. Jag har till och med bloggat idag, det var längesedan, det är inte det att jag har bloggtorka, jag bara funderar lite på hur jag ska förändra bloggen till att flytta fokuset från själva sjukdomen till läkningsprocessen. För jag är så innerligt säker på att det går att läka sig från EDS. Läste att du ska ansöka om rullstol, vet du att jag skickat tillbaka min permobil. jag behöver den inte längre... fantastiskt va!! sen jag fann kundaliniyogan, och började förstå sambandet mellan tanke och handling och kärlek och att vi är en del av något mycket större, att vi har en fantastisk förmåga till läkning, ja sen dess har det gått stadigt, sakta men säkert uppåt. Det är ingen dans på rosor, jag pendlar ofta mellan hopp och förtvivlan, och många dagar är jobbiga, men jag känner ändå så mkt mer hopp nu än någonsin. Och jag behöver inte rullstolen längre. Visst,.... jag har ff metadon som smärtlindring, funkar kanonbra, men jag vill testa trappa ut det sakta för att se om jag kan använda det smärtprogram som Dharma Singh Khalsa tagit fram och som gjort stora framgångar i USA. Kan berätta mer, men framförallt så ska jag börja blogga mer nu. Hoppas att du får den rullstolen du vill ha, och att du får komma ut och göra allt det du känner att du måste stå tillbaka för. Och kom ihåg att andas. Andas djupt ner i magen. jag har gått två utbildningar nu, en healingutbildning och en kundaliniyogalärarutbildning. Är inte riktigt klar med dom, eftersom jag gör det på lite längre tid pga min kropp. Men det är så intressant. Om du vill kan jag ge dig lite övningar om du vill testa och ge det en chans. Du verkar ju öppen för sånt. Man måste kunna ha ett öppet sinne för att kunna ta emot hjälp. jag har fått så mkt insikter på slutet och har mkt att berätta. Skulle vara roligt å ses någongång. Har du funderat på att åka till Ågrenska? Vi har ju hållit kontakten så länge du så det hade varit roligt å ses. fast vi får väl börja med ett telefonsamtal eller skype eller nåt :-) Ha en fin dag. Kram kram

2013-11-28 @ 15:58:34
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0