Min plats där jag kan fylla på energi

Har saknat att vara intill vattnet & kunna hämta kraft. Idag tog jag moppen, Nellie som sällskap & tog tag i saken!

Vid ett tidigare tillfälle när jag & Jonne var ute med hundarna kom vi till en fantastiskt plats. En liten sjö, en liten bit ut i skogen. Hade inte riktigt klart för mig hur jag skulle hitta tillbaka. Men jag bad änglarna om hjälp för att hitta vägen. När jag var där på platsen tidigare undrade jag hur man tog sig till andra sidan av sjön? Nu körde jag dit änglarna styrde mig, å vips så var jag där på andra sidan sjön, uppe på berget.

Magiskt, vackert, fridfullt & mysigt..




Isen har börjat lägga sig, det var stilla & tyst runt omkring. Kände hur har riktigt fylldes på med ny energi. Kommer helt klart ta mig dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0