Fröet som växte till kärlek ♥♥♥

Du sådde ett frö
ett frö som grodde
grodde till en vacker blomma
växte till kärlek
kärleken till dig
 
blomman symboliserar kärlek
vår kärlek
kärleken till varandra
till livet
livet vi lever hand i hand
 
blomman är vacker
den lyser upp
lyser upp i tillvaron
i mörkret
 
ordet älskar ger den näring
näring till att växa
växa sig starkare
vackrare
 
blomman är ståtlig
lika ståtlig som du
vackert röd
vacker som du
 
den ger mig kraft
oss kraft
att älska mer
älska varandra
 
hur stor är kärleken
den går inte att mäta
mäta med ord
centimeter
 
min kärlek blir större
större till dig
till oss
livet
 
när blomman växer
växer min kärlek
min kärlek till dig
 
JAG älskar
älskar dig mitt hjärta
du är min blomma
den vackraste av dom alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min fina Älskling <3 gulligt å fint skrivet:)

2013-11-27 @ 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0