Om jag släpper taget nu ramlar jag!!!

Min EDS lever sitt eget liv i min kropp just nu. Koterna i ryggraden poppar ut lite här & var, på korsan å tvärsan! Vilket ställer till det med värk, huvudvärk, det molar & gör ont!

Prövade med massage, vila & spikmattan. Men inget av de hjälpte...

När jag ska resa mig upp bär inte benen!!! Det var mycket länge sedan! Knäna vek sig & höfterna var helt slut, va som helt kraftlös. Man blir gråtfärdig, vill kasta in handduken & inte vara med! Svårt att med ord beskriva känslan. Att om jag släpper taget nu ramlar jag ihop! Mina ben kändes som spagetti. Fick hänga på Jonne för att ta mig till badkaret. För att lägga mig i ett varmt bad å hoppas på det bästa!




men när inte de häller hjälpte så fick ja till slut ta en extra smärtor :(

Nu ska ja få min skönhetssömn & ladda för en ny dag, vecka, med ett viktigt möte imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0