Trevligt med spontana besök!

Förra inlägget jag skrev försvann... Gör ett nytt försök nu. Önskan var att jag hade haft ork idag, kunnat sitta vid datorn & lägga upp bilder som jag tagit med systemkameran. Men det får bli en annan dag, synd, tråkigt att behöva skjuta fram det hela tiden.

Blev en lugn lördag idag, planen var att Jonne skulle jobba, men han blev hemma. Vi tog vara på dagen genom att åka till handelsträdgården, inhandla lite nya uteblommor. Tog en omväg & titta i byn jag har växt upp & när vi ändå var på språng & i närheten, ringde jag Jennifer. Lyckligtvis var hela familjen hemma, vi kikade in på en "snabbfika" 3 timmar! ;-) Kan också tolka det att vi hade det trevligt! :-D

Första gången Jonne var med dit, & träffade hennes barn & sambo. Hoppas & ser fram emot många fler tillfällen!!

Tack vännen för fina armbandet!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0