Skärgåden

Fantastisk avslutning på dagen/kvällen, vi tog ett dopp i sjön i närheten där vi bor.
 
Alldeles vindstilla, fåglarna kvittrade, göken gol, solen gick ner i horisonten, vattnet var spegelblankt, lungt, fridfullt & skönt. Ett lugn la sig över axlarna & jag sjönk ner på handukken, på berget, med en kopp te i handen, blickande ut över vattnet, insöp den fantastiska utsikten...
 
Kvarnudden
 
Njuter verkligen av att bo på landet nära havet, skulle gärna ha en sjötomt så jag bara behövde kika ut genom fönstret & kunna se vattnet, skärgården är fantastisk på många sätt & detta är det ena. Att bara ta en dopp på kvällen, simma några simtag, dricka en kopp te på bergsklippan innan man åker hem. Då lever jag!!

Vad får dig att njuta extra mycket av livet?

Kommentarer
Postat av: andrea

Försöker du med gå mycket ? Har du med knä otroser då ? Så fina bilder :)

Svar: Jag försöker gå så mycket jag bara kan, mår bra utav det. Då anväder jag ett par knärortoser, har 2 olika varianter, det ska finnas bild på dom i tidigare inlägg, gå under kategori hjälpmedel för EDS & kika ;-) Ska vi gå längre sträckor tar jag moppen för att spara på kroppen & krafterna...
Tack snälla!! :-D //Madeleine
Madeleinelife

2013-06-25 @ 10:11:09
Postat av: andrea

Samma här,mår bra av att gå.Använder med knä ortroserna jag har.Ska be om ett par till eftersom man måste sova med dom med mycket.Tack för svaret :)ja gäller spara på krafterna.

2013-06-26 @ 09:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0