Stolt över våra framsteg!

Planen var att ta nya bilder idag med min Pentax K-5 på Tempus. Men när jag kom till stallet, var ute i hagen & skulle knäppa på kameran, fanns det inget batteri kvar. Ett mysterium, då det fanns mer än hälften kvar sist jag använde den.

Men det blev ett par bilder med mobilen, efter ridturen. Fick ett roligt & lyckat ridpass på ridbanan. Är mycket nöjd & stolt av det vi åstadkommit, på den korta tiden!



Glada blev dom att se varandra igen efter att ha varit ifrån varandra ååå länge ;-)



Kommentarer
Postat av: andrea

Kul :) fina bilder :)

Svar: Tack! :-) //Madeleine
Madeleinelife

2013-07-20 @ 11:01:31
Postat av: andrea

Själv är jag rädd för hästar :) men dom är vackra att titta på :)

Svar: Visst är dom det! Är uppväxt med hästar & de flesta djur, så för mig är det en narturlig del i livet...

//Madeleine
Madeleinelife

2013-07-21 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0