Snart fräscha naglar igen!

Idag bar inte min bästa dag, känns som om att jag aldrig kom igång. Vissa dagar är så, min sjukgymnast sa till mig idag att jag måste ta mina pauser, jag får inte fuska med dom. Vilket är lättare sagt än att få det att bli av. Men pauserna är förutsättningen för att jag ska orka & en chans för kroppen att vila..

Imorgon kan jag inte vara trött, då är det dax att göra om mina "godisnaglar"



Dom har vuxit alldeles för mycket nu för att hålla, har gått 1 vecka längre än jag brukar, vilket märks!!




Kommentarer
Postat av: andrea

Så fina :) äter du någe bra vitaminer som hjälper eds ?

Svar: Tack!! :-)Nej inte nu, men jag äter honung med AKACIA, tomater & vitlök som ska vara bra för bindväven. Annars är det mina smärtmediciner.
//Madeleine
Madeleinelife

2013-07-04 @ 08:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0