Dagen efter helgen

Trött nu, men så roligt jag haft i helgen, ganska spontan rakt igenom, med många fina intryck. Har en bilder att visa ifrån gårdagen, hoppas jag får till dom imorgon!?

Idag har jag försökt ta igen mig lite.. Har varit till Tempus, han mådde toppen. Vilket känns skönt & bra. Nästa vecka kommer en ny häst, känner ägaren sen barndomen, lite speciellt att ha hästarna i samma stall!

Meningen var att alla valackarna skulle gå ihop from idag, dom släpptes ihop, men ponnyn slutar inte fösa Tempus & Catch Up. Vi hade svårt att ta ut hästar när han. hela.tiden ska vara på dom & efter hack i häl. Båda har sen tidigare dåliga erfarenheter av ponnyn, då dom blivit jagade, det var då Tempus rymmde. Nu är dom tillbaka i sina gamla hagar igen, så får dom gå så fram tills i helgen. Sen flyttar vi om igen.

Kommentarer
Postat av: andrea

Kul du haft roligt :)

2013-07-30 @ 14:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0