Massagen tog inte bort huvudvärken

Nu har jag toksomnat 2 kvällar i rad på soffan. När de hände senast vet jag inte? Så bloggandet har uteblivit..Vi har varit på thaimassage idag. Jag hade huvudvärk innan & stel överallt! Hade hoppats på att bli av med huvudvärken, men massagen utlöste min migrän :(Somnade när vi kom hem vid 18 tiden, sov 2 timmar! Dum nog väntade ja in i det sista med att ta en naproxen. För när ja väl tagit den vände det efter 30 min. Så kunde denna kväll tillbringa ett par timmar tillsammans med min sambo innan det var dax för att sova igen, för natten denna gången ;)Hoppas på en bättre dag imorgon å att massagen gjort sin verkan!Det tog hårt på mig att umgås en dag med lillasyster (i måndags) å fixa naglarna igår! Min kropp fixar inte riktigt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0