Efter 16 år har han flyttat min prins!

Det har varit en hädelserik helg för mig & Tempus.

 

Han har stått på samma ställe nu under 16 år, vi kände att det var dax för en nystart & att han finns närmare dit jag flyttade 2011. Så under helgen har han flyttat till ett nytt stall.

 

Han tycker det är konstigt, undrar vart sina kompisar är & har inte riktigt kommit till ro än. Men vad kan man begära efter bara några dagar. Då han har stått i samma stall så länge, haft sina kompisar & sen komma till ett helt nytt ställe, med nya hästar, nytt stall, nya människor etc..

 

Det kommer bli super! Bara han får ltie tid på sig att komma till rätta. Han får massa kärlek, omtanke & pyssel av alla som är i stallet. Kompisen han skulle gå med funkade inte så bra, så just nu går han själv, för att få lugn & ro. Han har kompisar i hagen mitt emot & dom äter från samma höhäck, så han är inte ensam på det sättet.

 

Då han inte riktigt vågar stå själv å äta ifrån höhäcken, så har han fått en egen liten hög brevid tills han är mogen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0